Ogłoszenie o sprzedaży wkrętów do drewna Esseve
1. Syndyk masy upadłości osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej Lucjana Huczka oferuje w ramach sprzedaży z wolnej ręki, za cenę najwyższą z zaoferowanych, nie niższą jednak niż 776,00 złotych (słownie: siedemset siedemdziesiąt sześć złotych zero groszy), pozostałe po likwidacji warsztatu:
a) wkręty do drewna Essve ocynk, 3 x 30 ( 10 pudełek, 200 sztuk wkrętów każde) za cenę 120,00 zł;
b) wkręty do drewna Essve ocynk, 3 x 40 ( 12 pudełek, 200 sztuk wkrętów każde) za cenę 210,00 zł;
c) wkręty do drewna Essve ocynk, 3,5 x 50 ( 12 pudełek, 200 sztuk wkrętów każde) za cenę 270,00 zł;
d) wkręty do drewna Essve ocynk, 4 x 60 ( 11 pudełek, 200 sztuk wkrętów każde) za cenę 176,00 zł;
Oferta sprzedaży dotyczy wszystkich wkrętów łącznie, bez możliwości zamawiania w częściach.
2. Osoby zainteresowane zakupem mogą uzyskać informacje dotyczące przedmiotu sprzedaży telefonicznie pod numerem telefonu 343448839 (informacja w godzinach od 10.00 do 14.00), w trakcie wizyty w kancelarii syndyka po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu spotkania lub za pośrednictwem poczty.
3. Osoba zainteresowana udziałem w konkursie ofert jest uprawniona do oględzin przedmiotu sprzedaży po uprzednim ustaleniu terminu z syndykiem albo osobą wskazaną przez syndyka.
4. Osoba biorąca udział w czynności otwarcia ofert albo w licytacji ustnej w kancelarii syndyka zobowiązana jest do posiadania i przedłożenia syndykowi pełnomocnictwa do działania w imieniu oferenta-kupującego, pod rygorem niedopuszczenia tej osoby do udziału w otwarciu ofert albo licytacji ustnej.
5. Oferty należy składać pisemnie w zabezpieczonej przed otwarciem dodatkowej kopercie lub mailowo w terminie najpóźniej do dnia 27 marca 2023 roku, listownie, mailowo lub osobiście na adres:
Wojciech Kryczek Kancelaria Radcy Prawnego i Doradcy Restrukturyzacyjnego
ul. Jana Kilińskiego 72/74 lok. 23
42 – 218 Częstochowa
z podaniem na dodatkowej kopercie sygnatury akt BB1B/GUp-s/193/2022 i dopiskiem „OFERTA”
6. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu oferty na adres wskazany wyżej w pkt 5.
7. Oferta - pod rygorem jej odrzucenia powinna zawierać:
a) imię, nazwisko, adres, nazwę i status prawny składającego ofertę i adres do doręczeń;
b) pełny odpis z KRS (nie starszy niż 1 miesiąc) lub innych właściwych rejestrów, z których będzie wynikać uprawnienie osoby lub osób podpisanych pod ofertą do reprezentacji oferenta, wskazanie numerów NIP i REGON;
c) proponowaną cenę nabycia z zastrzeżeniem, iż cena powinna być nie niższa od ceny minimalnej, wskazanej w niniejszych warunkach sprzedaży i sposób zapłaty, wyrażoną kwotowo i słownie, oraz oświadczenie o sposobie zapłaty i możliwości zapłaty ceny; w przypadku rozbieżności decyduje cena wyrażona słownie;
d) określenie przedmiotu sprzedaży, którego oferta dotyczy;
e) pisemne zobowiązanie oferenta do pokrycia wszelkich opłat związanych z zakupem (podatków, opłat sądowych, notarialnych itd.);
f) podpis oferenta będącego osobą fizyczną, podpisy osób upoważnionych do reprezentacji oferenta nie będącego osobą fizyczną na ofercie i oświadczeniach;
g) oświadczenie, iż oferentowi jest znany stan faktyczny i prawny przedmiotu sprzedaży oraz nie wnosi z tego tytułu żadnych zastrzeżeń;
h) oświadczenie, iż oferent nie jest osobą wskazaną w art. 157a ust. 2 ustawy Prawo upadłościowe: „Syndyk oraz jego małżonek, wstępny, zstępny, rodzeństwo, osoba
pozostająca z nim w stosunku przysposobienia lub małżonek takiej osoby, jak
również osoba pozostająca z nim w faktycznym związku, prowadząca z nim
wspólnie gospodarstwo domowe, nie mogą nabyć rzeczy ani praw pochodzących
ze sprzedaży dokonanej w postępowaniu upadłościowym, w którym syndyk pełni
albo pełnił tę funkcję.”
i) oświadczenie, iż oferentowi jest znany stan faktyczny i prawny przedmiotu sprzedaży oraz nie wnosi z tego tytułu żadnych zastrzeżeń;
8. Oferty, które wpłyną po terminie mogą zostać odrzucone.
9. Oferty będą otwierane i rozpoznawane przez syndyka w dniu 28 marca 2023 roku (wtorek) o godzinie 12:00. Kryterium wyboru stanowi najwyżej zaproponowana cena, nie mniejsza niż określona w pkt 1.
10. Umowa sprzedaży zostanie zawarta w formie pisemnej. Koszty zawarcia tej umowy ponosi nabywca.
11. Przedmiot sprzedaży nie jest objęty gwarancją i rękojmią.
12. Płatność całej ceny sprzedaży musi nastąpić najpóźniej wraz z podpisaniem umowy sprzedaży.
13. Nabywca zobowiązany jest do odbioru zakupionych ruchomości własnym transportem w terminie najpóźniej 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Syndyk nie wysyła towaru, nie zapewnia załadunku ani też transportu zakupionych ruchomości. W przypadku nieodebrania ruchomości w tym terminie, syndyk upoważniony jest do oddania rzeczy na przechowanie na koszt i niebezpieczeństwo kupującego.
14. Syndyk może nie wybrać żadnej oferty.
15. Regulamin sprzedaży syndyk udostępnia mailowo lub w kancelarii po uprzednim umówieniu się w kancelarii syndyka.
Wojciech Kryczek
Syndyk
Częstochowa, dnia 13 marca 2023r.