Ogłoszenie o sprzedaży zapasów drewna
(drewno konstrukcyjne, profilowane i konstrukcyjne)
1. Syndyk masy upadłości osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej Lucjana Huczka oferuje w ramach sprzedaży z wolnej ręki, za cenę najwyższą z zaoferowanych, nie niższą jednak niż 8 448,84 złotych (słownie: osiem tysięcy czterysta czterdzieści osiem złotych osiemdziesiąt cztery groszy), zapasy drewna (dalej: „Zapasy”) pozostałe z działalności gospodarczej (drewno konstrukcyjne, profilowane i konstrukcyjne).
2. Osoby zainteresowane zakupem oraz uzyskaniem spisu sprzedawanego drewna mogą uzyskać informacje dotyczące przedmiotu sprzedaży telefonicznie pod numerem telefonu 343448839 (informacja w godzinach od 10.00 do 14.00), w trakcie wizyty w kancelarii syndyka po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu spotkania lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Osoba zainteresowana udziałem w konkursie ofert jest uprawniona do oględzin pilarki po uprzednim ustaleniu terminu z syndykiem albo osobą wskazaną przez syndyka. Zapasy są obecnie przechowywane na terenie miejscowości Stara Wieś, gmina Wilamowice, powiat bielski.
4. Osoba biorąca udział w czynności otwarcia ofert albo w licytacji ustnej w kancelarii syndyka zobowiązana jest do posiadania i przedłożenia syndykowi pełnomocnictwa do działania w imieniu oferenta-kupującego, pod rygorem niedopuszczenia tej osoby do udziału w otwarciu ofert albo licytacji ustnej.
5. Oferty należy składać pisemnie w zabezpieczonej przed otwarciem dodatkowej kopercie w terminie najpóźniej do dnia 31 marca 2023 roku, listownie lub osobiście na adres:
Wojciech Kryczek Kancelaria Radcy Prawnego i Doradcy Restrukturyzacyjnego
ul. Jana Kilińskiego 72/74 lok. 23
42 – 218 Częstochowa
z podaniem na dodatkowej kopercie sygnatury akt BB1B/GUp-s/193/2022 i dopiskiem „OFERTA”
6. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu oferty na adres wskazany wyżej w pkt 5.
7. Warunkiem uczestnictwa w sprzedaży jest wpłacenie wadium w kwocie: 1 000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych zero groszy) przelewem na rachunek bankowy masy upadłości o numerze:
26 1090 1740 0000 0001 3638 2819
i złożenie dowodu wpłaty wraz z ofertą.
8. Oferta - pod rygorem jej odrzucenia powinna zawierać:
a) imię, nazwisko, adres, nazwę i status prawny składającego ofertę i adres do doręczeń;
b) pełny odpis z KRS (nie starszy niż 1 miesiąc) lub innych właściwych rejestrów, z których będzie wynikać uprawnienie osoby lub osób podpisanych pod ofertą do reprezentacji oferenta, wskazanie numerów NIP i REGON;
c) proponowaną cenę nabycia z zastrzeżeniem, iż cena powinna być nie niższa od ceny minimalnej, wskazanej w niniejszych warunkach sprzedaży i sposób zapłaty, wyrażoną kwotowo i słownie, oraz oświadczenie o sposobie zapłaty i możliwości zapłaty ceny; w przypadku rozbieżności decyduje cena wyrażona słownie;
d) określenie przedmiotu sprzedaży, którego oferta dotyczy;
e) pisemne zobowiązanie oferenta do pokrycia wszelkich opłat związanych z zakupem (podatków, opłat sądowych, notarialnych itd.);
f) podpis oferenta będącego osobą fizyczną, podpisy osób upoważnionych do reprezentacji oferenta nie będącego osobą fizyczną na ofercie i oświadczeniach;
g) oświadczenie, iż oferentowi jest znany stan faktyczny i prawny przedmiotu sprzedaży oraz nie wnosi z tego tytułu żadnych zastrzeżeń;
h) oświadczenie, iż oferent nie jest osobą wskazaną w art. 157a ust. 2 ustawy Prawo upadłościowe:
„Syndyk oraz jego małżonek, wstępny, zstępny, rodzeństwo, osoba
pozostająca z nim w stosunku przysposobienia lub małżonek takiej osoby, jak
również osoba pozostająca z nim w faktycznym związku, prowadząca z nim
wspólnie gospodarstwo domowe, nie mogą nabyć rzeczy ani praw pochodzących
ze sprzedaży dokonanej w postępowaniu upadłościowym, w którym syndyk pełni
albo pełnił tę funkcję.”
i) oświadczenie, iż oferentowi jest znany stan faktyczny i prawny przedmiotu sprzedaży oraz nie wnosi z tego tytułu żadnych zastrzeżeń;
9. Oferty, które wpłyną po terminie mogą zostać odrzucone.
10. Oferty będą otwierane i rozpoznawane przez syndyka w dniu 3 kwietnia 2023 roku (wtorek) o godzinie 12:00. Kryterium wyboru stanowi najwyżej zaproponowana cena, nie mniejsza niż określona w pkt 1.
11. Umowa sprzedaży zostanie zawarta w formie pisemnej. Koszty zawarcia tej umowy ponosi nabywca.
12. Przedmiot sprzedaży nie jest objęty gwarancją i rękojmią.
13. Płatność całej ceny sprzedaży musi nastąpić najpóźniej wraz z podpisaniem umowy sprzedaży.
14. Nabywca zobowiązany jest do odbioru zakupionych ruchomości własnym transportem w terminie najpóźniej 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Syndyk nie wysyła towaru, nie zapewnia załadunku ani też transportu zakupionych ruchomości. W przypadku nieodebrania ruchomości w tym terminie, syndyk upoważniony jest do oddania rzeczy na przechowanie na koszt i niebezpieczeństwo kupującego.
15. Syndyk może nie wybrać żadnej oferty.
16. Regulamin sprzedaży syndyk udostępnia mailowo lub w kancelarii po uprzednim umówieniu się w kancelarii syndyka.
Wojciech Kryczek
Syndyk
Częstochowa, dnia 14 marca 2023r.