Wydanie nr 08/07/2024 z dnia 08 lipca 2024 roku, ISSN 2392-215X
Wydanie nr 12/06/2017 z dnia 12 czerwca 2017 roku, ISSN 2392-215X
STAROSTY OTWOCKIEGO
Zgodnie z treścią art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2016., poz.23 z późn. zm.),
zawiadamiam
że, na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2016r., poz. 23 z późn. zm.), w związku z art. 25e ust. 1 i ust. 10 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 700 z późn. zm.), zawiadamiam, że zostało wszczęte z urzędu postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji orzekającej o nieodpłatnym nabyciu z mocy prawa przez Skarb Państwa mienia pozostałego po prawomocnie wykreślonym z Krajowego Rejestru Sądowego podmiocie Przedsiębiorstwie Zbożowo – Młynarskim Wygoda Sp. z o.o., tj. nieruchomości położonej na terenie miejscowości Wygoda w Gminie Karczew, ozn. jako dz. ew. nr 136/2, 141/1, 143/1, 144, 206/1, 118/2, 119/2, 1381/2, 1504/2, w obr. 15 Wygoda.
Jednocześnie zawiadamiam, że zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strona może uzupełniać zebrany materiał w sprawie, zapoznać się z dokumentami oraz składać ewentualne pisemne wyjaśnienia i dokumenty w siedzibie Starostwa Powiatowego w Otwocku przy ul. Komunardów 10, Wydział Gospodarki Nieruchomościami, wejście D, pokój 20, w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
/ - / Starosta Otwocki
Proponowane dla Ciebie