OGŁOSZENIE SYNDYKA MASY UPADŁOŚCI O SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI
Syndyk masy upadłości upadłego Andrzeja Macioła prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą „AUTO-REGEN-SERWIS” – ANDRZEJ MACIOŁ w upadłości likwidacyjnej siedzibą w Piekarach Śląskich zawiadamia o przetargu pisemnym, ofertowym, nieograniczonym, którego przedmiotem jest prawo własności nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem biurowo-warsztatowo-usługowym, położonej w miejscowości Piekary Śląskie/powiat Piekary Śląskie/województwo śląskie o powierzchni nieruchomości gruntowej 1 802 m2, w tym powierzchni użytkowej budynku 1 187,84 m2, dla której Sąd Rejonowy w Tarnowskich Górach, V Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze GL1T/00001890/1, którą stanowi działka ewidencyjna nr 281/93.
Charakterystyka oferty:
Na nieruchomość składa się działka o nr 281/93, dla której Sąd Rejonowy w Tarnowskich Górach, V Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze GL1T/00001890/1.
Cena wywoławcza nieruchomości to kwota 2 355 300,00 netto PLN. Nieruchomość sprzedawana jest w trybie sprzedaży egzekucyjnej, co oznacza, że w momencie nabycia wygasają wszystkie zabezpieczenia na nieruchomości.
Ostateczna umowa sprzedaży zostanie zawarta z oferentem, którego oferta została wybrana, nie później niż w terminie sześciu miesięcy od dnia uprawomocnienia się postanowienia o zatwierdzeniu wyboru oferenta.
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest: złożenie w zamkniętej kopercie, z wyraźnym dopiskiem “NIE OTWIERAĆ – PIEKARY ŚLĄSKIE - PRZETARG", pisemnej oferty, którą należy składać w biurze syndyka, tj. w Gliwicach (44-100) przy ul. Dolnych Wałów 1/35, w terminie do dnia 16 września 2020 r. do godz. 17:00. Dla zachowania terminu określonego
w niniejszym punkcie liczy się data i godzina wpływu doręczenia oferty do biura syndyka, nie zaś data i godzina stempla pocztowego.
W przypadku, gdy różnica między dwiema najwyższymi złożonymi ofertami nie będzie przekraczała 10% ceny wywoławczej, Oferty kwalifikowane są do dodatkowej licytacji ustnej, która odbędzie się w tym samym miejscu, w dniu rozstrzygnięcia przetargu. W przypadku licytacji kwota postąpienia wynosić będzie 500,00 PLN.
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w kwocie 235 530,00 PLN, które należy wpłacić na rachunek bankowy masy upadłości o numerze PL 68 1050 1621 1000 0002 0191 2615, prowadzonym przez ING Bank Śląski S.A.
z podaniem tytułu wpłaty "WADIUM W PRZETARGU, sygn. akt XII GUp 130/16, nazwa Oferenta". Uznanie rachunku bankowego masy upadłości musi nastąpić najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień otwarcia ofert.
Otwarcie i rozpoznanie ofert nastąpi dnia 17 września 2020 r. w Sądzie Rejonowym w Gliwicach, Wydziale
XII Gospodarczym (ul. Powstańców Warszawy 23, 44-101 Gliwice) o godz. 13.00, sala 226 (budynek od strony ul. o. J. Siemińskiego).
Niezawarcie umowy sprzedaży nieruchomości, z przyczyn, za które oferent, którego oferta została wybrana, ponosi odpowiedzialność, skutkować będzie zachowaniem wpłaconej kwoty wadium.
Zastrzega się prawo do odwołania przetargu oraz jego zamknięcia bez wyboru którejkolwiek z ofert.
Wszelkie informacje na temat nieruchomości objętej niniejszym przetargiem, w tym udostępnienie nieruchomości, jak również informacje dotyczące trybu składania ofert można uzyskać pod numerem telefonu: +48 509 439 342 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 lub drogą elektroniczną pod adresem: kancelaria@jakubieck.pl
Istnieje możliwość zapoznania się ze stanem nieruchomości po wcześniejszym umówieniu.
Pełen tekst Regulaminu przetargu wraz z dokumentami związanymi ze składaniem ofert udostępniane będą w biurze doradcy restrukturyzacyjnego od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 albo w formie mailowej.
Klaudia Jakubiec
Adwokat, doradca restrukturyzacyjny