Wydanie nr 22/07/2024 z dnia 22 lipca 2024 roku, ISSN 2392-215X
Wydanie nr 11/07/2024 z dnia 11 lipca 2024 roku, ISSN 2392-215X
AB.6740.1461.2022.JW Lublin, dnia 8 lipca 2024 r.
OBWIESZCZENIE STAROSTY LUBELSKIEGO
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie uchylenia decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Zgodnie z art. 155 Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572).
Informuję że w dniu 28.05.2024 r. (uzupełniony w dniu 28.06.2024 r.) wpłynął wniosek w sprawie uchylenia decyzji nr 1771/22 z dnia 28 listopada 2022 r. znak: AB.6740.1461.2022.JW
o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 2264L Lublin – Zemborzyce Tereszyńskie – rondo „Marynin” na odcinku od obwodnicy do granicy
z miastem Lublin (skrzyżowanie z ul. Sarnią) – etap I” gm. Konopnica, która stała
się ostateczna w dniu 04.05.2023 r.
Zgodnie z art. 155 Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572) decyzja ostateczna, na mocy której strona nabyła prawo, może być w każdym czasie za zgodą strony uchylona lub zmieniona przez organ administracji publicznej, który ją wydał, jeżeli przepisy szczególne nie sprzeciwiają się uchyleniu lub zmianie takiej decyzji i przemawia za tym interes społeczny lub słuszny interes strony.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia, strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Architektoniczno – Budowlanym i uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski. Po tym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody i materiały.
Strony mogą zapoznać się z wnioskiem: drogą telefoniczną pod wskazanym numerem telefonu (81) 52 86 647, drogą elektroniczną na adres mailowy: abud@powiat.lublin.pl oraz osobiście w Starostwie Powiatowym w Lublinie ul. Spokojna 9, po uprzednim umówieniu wizyty (poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godz. 7.30-15.00 wtorek 7.30-16.45).
Jednocześnie informuję, iż zgodnie z art. 41 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania powyższego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Z up. STAROSTY LUBELSKIEGO
dr Barbara Grylak-Gabriel
Dyrektor Wydziału
Architektoniczno-Budowlanego
Proponowane dla Ciebie