Wydanie nr 04/07/2024 z dnia 04 lipca 2024 roku, ISSN 2392-215X
Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.
Oddział Zakład Gazowniczy w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Żeglarska 16, kod pocztowy 66-400, miejscowość Gorzów Wielkopolski
ogłasza II przetarg n/w składników majątkowych.
Znak sprawy: PSGGO.NTDZ.822.125.21
Zbywca: Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie (dalej: „PSG
sp. z o.o.”) Oddział Zakład Gazowniczy w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Żeglarska 16,
66-400, Gorzów Wielkopolski.
Przedmiot sprzedaży:
Ogłoszenie o przetargu Załącznik nr 4 do Instrukcji likwidacja składników majątkowych | ZMN.02/93/2020/1/4 |
Numer inwentarzowy/ SAT | Oznaczenie aktywów trwałych | Zdjęcie | Opis stanu technicznego | Lokalizacja | Cena brutto za komplet /zł/ | Wysokość wadium |
310500198458
93100000179 | Kocioł gazowy De Dietrich
Podgrzewacz c.w.u. De Dietrich |
| Kocioł gazowy firmy DE Dietrich Rok produkcji 2014
PARAMETRY TECHNICZNE: - typ kotła: MCA 90 - moc: 84 kW, - rodzaj: kondensacyjny - nr fabryczny: 1400808460530 - moc/pow. ogrzewania: 0,089 MW /6,62 m2
W YMIARY:
Na obudowie kotła występują miejscowe ślady korozji spowodowane wyciekiem kondensatu z komina. Dodatkowo kocioł posiada ślady użytkowania adekwatne do okresu użytkowania – w szczególności są to otarcia, wgniecenia, zarysowania i zabrudzenia.
Podgrzewacz c.w.u. firmy DE Dietrich
PARAMETRY TECHNICZNE: - klasa efektywności energetycznej: B - pojemność zasobnika: 200 l - powierzchnia wymiany: 1,2 m2
Urządzenie zostało zdemontowane na przełomie miesięcy czerwiec/lipiec 2020. Do momentu demontażu działało sprawnie. W trakcie użytkowania było serwisowane zgodnie z zawartą umową serwisową z uwzględnieniem wytycznych producenta oraz przepisów prawa budowlanego. Zaleca się dokonanie oględzin w miejscu przechowywania. Możliwość oględzin sprzętu po wcześniejszym ustaleniu terminu oraz zgodnie z obowiązującymi zaleceniami | Gazownia ul. Sikorskiego 73; 66-400 Gorzów Wielkopolski | 1.845,00 zł za komplet | min. 92,25 zł |
Cena wywoławcza w zł:
Podana w tabeli w pkt 2 powyżej. Cena zawiera 23% podatek VAT.
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest:
złożenie pisemnej oferty w zabezpieczonej kopercie z napisem: „Oferta na zakup
urządzeń – nie otwierać, w siedzibie organizatora przetargu (adres: ul. Żeglarska 16, 66-400 Gorzów Wielkopolski, pokój nr 121 (kancelaria ogólna) do dnia 28.05.2021 roku do godziny 10:00,
w odniesieniu do podmiotów gospodarczych aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub wydruk, o którym mowa w art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym albo aktualnym zaświadczeniem
o wpisie do CEIDG (aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
umową nabywców występujących wspólnie oraz właściwymi pełnomocnictwami osób reprezentujących te podmioty w przypadku wystąpienia pełnomocnika.
2) Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5 % ceny wywoławczej sprzedawanego składnika majątkowego. (UWAGA: wadium nie może być niższe niż 5% ceny wywoławczej sprzedawanego składnika majątkowego). Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy nr 98 1240 6292 1111 0010 7093 9751
a. Wadium wniesione w formie pieniądza w treści zlecenia przelewu winno zawierać NIP lub Pesel wnoszącego wadium oraz liczbę porządkową wraz z nr inwentarzowym SAT i powinno być oznaczone w następujący sposób: „Wadium NIP lub PESEL ……………… lp. …… nr SAT………..”. Kopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć wraz z ofertą.
b. Jako termin wniesienia wadium zostanie przyjęty termin uznania rachunku Sprzedającego.
c. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert.
d. Wpłacone wadium przepada na rzecz Sprzedawcy jeśli Oferent wskazany jako nabywca uchyli się od zawarcia umowy kupna. Pozostałym oferentom wadium zostanie zwrócone po przetargu na wskazane w formularzu ofertowym konto bankowe.
W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta, z wyłączeniem pełnomocnictw osób reprezentujących nabywców występujących wspólnie, które winny być złożone
w formie oryginału.
Dodatkowe uwagi:
otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.05.2021 roku o godzinie 11:00 w siedzibie
organizatora przetargu adres: ul. Żeglarska 16, 66-400 Gorzów Wielkopolski, pokój 128, oferta złożona po terminie składania ofert zostanie odrzucona,
termin związania ofertą wynosi 21 dni liczonych od dnia składania ofert,
Organizator przetargu wybierze oferenta, który spełni stawiane warunki i zaoferuje najwyższą cenę spośród złożonych ofert. W razie ustalenia, że kilku oferentów zaoferuje (najwyższą) tę samą cenę, oferenci zostaną zawiadomieni o konieczności złożenia ofert konkurencyjnych,
Oferent zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji oraz odbioru zakupionego środka trwałego na własny koszt i własnym staraniem, w nieprzekraczalnym terminie 10 dni roboczych po dokonaniu płatności. Fakturę dokumentującą płatność oferent otrzyma po dokonaniu zapłaty,
informacja o miejscu i sposobie odbioru (własnym kosztem i staraniem) składnika majątkowego zostanie przekazana nabywcy oddzielną korespondencją. Przedmiot przetargu zlokalizowany jest przy ulicy Sikorskiego 73, 66-400 Gorzów Wielkopolski, siedziba Gazowni. Przy odbiorze składnika majątkowego nabywca zobowiązany będzie do przedstawienia osobie przekazującej wskazanej przez kierownika komórki organizacyjnej: potwierdzenia wyboru oferty nabywcy, potwierdzenia zapłaty ceny nabycia, dowodu osobistego, a w przypadku odbioru przez pełnomocnika lub osobę upoważnioną nabywca zobowiązany będzie do przedstawienia pełnomocnictwa w formie pisemnej,
w przypadku gdy nabywca wyłoniony w przeprowadzonym przetargu zrezygnuje
z prawa zakupu, w jego miejsce wstępuje kolejny oferent biorący udział w przetargu
z najwyższą ceną spośród pozostałych ofert,
organizator przetargu zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu w całości lub w części bez wyboru oferty i bez podania przyczyny.
informacje na temat:
zbywanych składników majątkowych, udzielane będą pod numerem
telefonu 95 736 56 37, od poniedziałku do piątku w godzinach 900 – 1200,
warunków i zasad uczestnictwa w przetargu, udzielane będą pod numerem telefonu 95 736 56 37, od poniedziałku do piątku w godzinach 900 – 1200
(z wyłączeniem dnia przetargu).
Organizator przetargu nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte zbywanych składników majątkowych.
Oferent oświadcza, iż zapoznał się z przedmiotem przetargu, w związku z tym nie będzie występował z ewentualnymi roszczeniami z tytułu rękojmi za wady przedmiotu sprzedaży.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PSG
sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie, adres: ul. Bandrowskiego 16 , 33-100 Tarnów.
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iodo@psgaz.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji transakcji sprzedaży środka trwałego/złomu powstałego w procesie likwidacji środków trwałych i są niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy (RODO Art. 6, ust. 1, lit.b).
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być kancelarie prawne, firmy doradcze, dostawcy systemów informatycznych współpracujący z Administratorem.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przez okres wynikający z przepisów prawa nałożonych na Administratora oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń związanych z umową.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu.
Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego
w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy,
a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy.
Załącznik:
1. Wzór formularza ofertowego na zakup składnika majątkowego.
……………………….
Prezes Zarządu/Dyrektor Oddziału Zakładu Gazowniczego/Dyrektor Oddziału Inwestycyjno-Remontowego
*niewłaściwe skreślić
Proponowane dla Ciebie