Wydanie nr 22/07/2024 z dnia 22 lipca 2024 roku, ISSN 2392-215X
Lublin, 25. październik 2019 roku
Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.
Oddział Zakład Gazowniczy w Lublinie
ul. Diamentowa 15, 20-471 Lublin
ogłasza przetarg ogólnodostępny na sprzedaż n/w składników majątkowych.
Znak sprawy: PSGLU.NTDZ.812.001.10.19
Zbywca: Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie (dalej: „PSG sp. z o.o.”) Oddział Zakład Gazowniczy w Lublinie, ul. Diamentowa 15, 20-471 Lublin.
Przedmiot sprzedaży:
Lp. | Nr inwentarzowy/ SAT | Oznaczenie aktywów trwałych | Numer VIN | Opis stanu technicznego | Rok produkcji | Cena brutto (zł) | Wartość wadium (zł) |
1 | 743501539041
| Volkswagen Transporter FURGON; nr. rej: KT 95796; poj. silnika: 2461 cm3; moc silnika: 96 kW; rodzaj paliwa: ON; ilość miejsc: 3; rodzaj pojazdu: ciężarowy; Napęd: 4X4. | WV1ZZZ7HZ9H053103
| Pojazdy wyeksploatowane - Szczegóły dotyczące stanu technicznego oraz zdjęcia w opinii rzeczoznawcy | 2008 | 7725,00 | 500,00 |
2 | 743501539043
| Volkswagen Transporter FURGON; nr. rej: KT 95723; poj. silnika: 2461 cm3; moc silnika: 96 kW; rodzaj paliwa: ON; ilość miejsc: 3; rodzaj pojazdu: ciężarowy; napęd: 4X4. | WV1ZZZ7HZ9H031355
| Pojazdy wyeksploatowane - Szczegóły dotyczące stanu technicznego oraz zdjęcia w opinii rzeczoznawcy | 2008 | 8175,00 | 500,00 |
3 | 742506538509 | Nissan NAVARA; nr rej: KT 95817; poj. Silnika 2488 cmᶟ; moc silnika 126 kW; rodzaj paliwa ON; ilość miejsc: 5; rodzaj pojazdu: ciężarowy; napęd: 4X4. | VSKCVND40U0259033 | Pojazdy wyeksploatowane - Szczegóły dotyczące stanu technicznego oraz zdjęcia w opinii rzeczoznawcy | 2007 | 12900,00 | 900,00 |
4 | 742506538497 | Toyota Hilux KT 95797 poj. silnika: 2446 cm3 moc silnika: 66 kW rodzaj paliwa: ON ilość miejsc: 5 rodzaj pojazdu: ciężarowy do 3,5t., Pick Up. | JTFDP626500038834 | Pojazdy wyeksploatowane - Szczegóły dotyczące stanu technicznego oraz zdjęcia w opinii rzeczoznawcy | 2001 | 5700,00 | 500,00 |
Cena wywoławcza w zł:
Podana w tabeli w pkt 2 powyżej. Cena zawiera 23% podatek VAT.
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest:
złożenie pisemnej oferty w zabezpieczonej kopercie z napisem: “Oferta na zakup: środki transportu, znak sprawy PSGLU.NTDZ.812.001.10.19”, w siedzibie organizatora przetargu (adres: ul. Diamentowa 15, 20-471 Lublin, Sekretariat pokój nr 104 do dnia 12. listopada 2019 roku, do godziny 11:00,
w odniesieniu do podmiotów gospodarczych aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub wydruk, o którym mowa w art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym (t. j. Dz. U. 2017 roku, poz. 700 z późn. zm.) albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dopuszcza się aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
umową nabywców występujących wspólnie oraz właściwymi pełnomocnictwami osób reprezentujących te podmioty w przypadku wystąpienia pełnomocnika.
wniesienie wadium w wysokości podanej w tabeli w pkt 2, kolumna „wartość wadium”. Wadium należy wpłacić do dnia 08. listopada 2019 roku przelewem w wysokości podanej w tabeli w pkt. 2 na rachunek bankowy nr 84 1240 6292 1111 0010 5500 2515 z dopiskiem zawierającym nr NIP lub Pesel wpłacającego oraz przedmiot przetargu ( przykładowy opis: Wadium – samochód nr rej. KT95796; nr NIP lub Pesel; znak sprawy: PSGLU.NTDZ.812.001.10.19.)
W przypadku wybranej oferty wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po otrzymaniu zapłaty przez Oferenta pełnej wylicytowanej kwoty, natomiast wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostaną przyjęte, zostanie zwrócone niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty.
Wadium przepada na rzecz Zbywcy w przypadku gdy nabywca wyłoniony w przeprowadzonym przetargu zrezygnuje z prawa zakupu.
W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta, z wyłączeniem pełnomocnictw osób reprezentujących nabywców występujących wspólnie, które winny być złożone
w formie oryginału.
Dodatkowe uwagi:
otwarcie ofert nastąpi w dniu 12. listopada 2019 roku o godzinie 12:00 w siedzibie organizatora przetargu (adres: ul. Diamentowa 15, 20-471 Lublin, sala konferencyjna 218), oferta złożona po terminie składania ofert zostanie odrzucona,
termin związania ofertą wynosi 30 dni liczonych od dnia składania ofert,
Organizator przetargu wybierze oferenta, który spełni stawiane warunki i zaoferuje najwyższą cenę spośród złożonych ofert. W razie ustalenia, że kilku oferentów zaoferuje (najwyższą) tę samą cenę, oferenci zostaną zawiadomieni o konieczności złożenia ofert konkurencyjnych,
oferent, który złożył najkorzystniejszą ofertę jest zobowiązany do zapłaty ceny ofertowej w terminie 30 dni od dnia otrzymania powiadomienia o tym, iż jego oferta jest najkorzystniejsza. Powiadomienie zostanie wysłane drogą elektroniczna na adres e-mail podany w formularzu ofertowym. Powiadomienie będzie również zawierać wszystkie niezbędne informacje do dokonania zapłaty. Po otrzymaniu zapłaty Zbywca wystawi kupującemu fakturę VAT oraz zostanie ustalony termin odbioru pojazdu,
informacja o miejscu i sposobie odbioru (własnym kosztem i staraniem) składnika majątkowego zostanie przekazana nabywcy przez Dział Nieruchomości i Transportu. Przedmiot przetargu zlokalizowany jest w siedzibie OZG w Lublinie, ul. Diamentowa 15. Przy odbiorze składnika majątkowego nabywca zobowiązany będzie do przedstawienia osobie przekazującej wskazanej przez kierownika komórki organizacyjnej: potwierdzenia wyboru oferty nabywcy, potwierdzenia zapłaty ceny nabycia, dowodu osobistego,
w przypadku gdy nabywca wyłoniony w przeprowadzonym przetargu zrezygnuje
z prawa zakupu, w jego miejsce wstępuje kolejny oferent biorący udział w przetargu
z najwyższą ceną spośród pozostałych ofert,
organizator przetargu zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu w całości lub w części bez wyboru oferty i bez podania przyczyny.
Informacje na temat:
zbywanych składników majątkowych, udzielane będą pod numerami
telefonów 81 445 22 87 lub 885 552 041, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 (z wyłączeniem dnia przetargu),
warunków i zasad uczestnictwa w przetargu, udzielane będą pod numerami telefonów 81 445 22 87 lub 885 552 041, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 (z wyłączeniem dnia przetargu).
Organizator przetargu nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte zbywanych składników majątkowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PSG
Sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie przy ul. Wojciecha Bandrowskiego 16, 33-100 Tarnów. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iodo@psgaz.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji transakcji sprzedaży środka trwałego/złomu powstałego w procesie likwidacji środków trwałych i są niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy (RODO Art. 6, ust. 1, lit.b).
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być kancelarie prawne, firmy doradcze, dostawcy systemów informatycznych współpracujący z Administratorem. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przez okres wynikający z przepisów prawa nałożonych na Administratora oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń związanych
z umową.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu.
Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy.
Załącznik:
1. Wzór formularza ofertowego na zakup składnika majątkowego.
……………………….
Prezes Zarządu/Dyrektor Oddziału Zakładu Gazowniczego/Dyrektor Oddziału Inwestycyjno-Remontowego
*niewłaściwe skreślić
Ogłoszenie o przetargu
Załącznik nr 5 do Instrukcji likwidacja składników majątkowych | ZMN.02/28/2018/1/5 |
Proponowane dla Ciebie